Image Alt

Kuvo TV

Next-gen verzija Cyberpunka 2077 stiže tijekom druge polovice godine, no to nije sve jer..

… sinoć nas je dočekao posebni video u kojem se suosnivač CD Projekt RED-a Marcin Iwiński osobno ispričao igračima i cijeloj gaming sceni, otkrivši što je i gdje pošlo krivo sa Cyberpunom 2077.

Naime, Iwiński se u ime cijelog studija duboko ispričao, naglasivši kako je krivica u potpunosti na njemu i na odboru, a ne na marljivim i požrtvovanim uposlenicima studija, koji su proteklih nekoliko godina proveli radeći na ovom ostvarenju.

Uz ispriku, Marcin je otkrio detalje poteškoća s kojima su se developeri susretali prilikom razvoja, osobito kod starih PS4 i Xbox One konzola. On tvrdi da je glavni problem bio u tome što je tijekom razvoja igre postojala konstantna potreba za unaprijeđenjem in-game streaming sustava na starim konzolama, u čemu ih je kočio bandwidth hard diskova navedenih konzola. Iwiński tvrdi da je navedena tehnologija redovno i temeljito testirana, te da su sukladno svim tim testovima vjerovali da će Day Zero patch uspjeti da popegla i popravi sve poznate probleme kako bi igra bila igriva prilikom svoga launcha.

No, kao što znate, to se ipak nije dogodilo, budući da smo dobili problematično i neigrivo ostvarenje na PS4 i Xbox One konzolama. Povrh svega navedenog, Iwiński je naveo i brojne poteškoće i komplikacije koje su nastale uslijed “daljinskog” rada developera, a epilog cijele situacije svima je poznat.

Svjesni svojih grešaka, iz CD Projekt RED-a su se odlučili okrenuti naprijed i baciti se na temeljnu korekciju igre, kako bi povratili povjerenje fanova. Prve prave rezultate njihovog rada trebali bismo vidjeti za 10ak dana, kada nas očekuje prvi veliki patch, dok će drugi uslijediti nekoliko tjedana kasnije.

Zbog svega navedenog, izlazak DLC sadržaja i next-gen verzija pomaknut je za drugu polovicu iduće godine. Ranije najavljena multiplayer komponenta sada se uopće ne spominje i zasigurno nije glavni fokus ovog poljskog studija, koji se svim silama trudi da izbjegne crunch iliti prekovremeni rad koji uključuje duge radne dana šest ili sedam dana u tjednu.

Hoće li CD Projekt RED na kraju uspjeti ispraviti sve probleme koje Cyberpunk 2077 ima te se na taj način iskupiti igračima i ujedno spasiti živu glavu od ulagača i same poljske vlade, ostaje nam da vidimo.