Watch Dogs je prvotno zamišljen kao nastavak Drivera
Prošlo je sedam godina od izlaska prve Watch Dogs igre, novog IP-a tvrtke Ubisoft koji se do danas već etablirao kao jedna od popularnijih franšiza u industriji igara. Međutim, francuski izdavač nije imao namjeru stvoriti novi IP, već je navedeni naslov prvotno trebao biti nastavak Drivera.
Izvori koji dolaze iz Ubisofta otkrili su da je Ubisoft Montreal izvorno radio na novoj Driver igri koja je uključivala segmente hodanja i vožnje. Zapravo je njegov dizajn sličniji dizajnu Grand Theft Auta, s tim da ste sada mogli hakirati raznorazne uređaje. To će biti jedna od najvažnijih funkcija ovog novog iskustva, ali njezini su programeri vidjeli potencijal da stvore nešto potpuno drugačije i tako je stvoren Watch Dogs. Jedan od Ubisoftovih izvora rekao je sljedeće:
Watch Dogs su započeli su kao nastavak franšize Driver, ali to je uvijek bilo ono što su vidjeli u konačnom proizvodu. Uvijek je bio postavljen u sadašnje doba, imao je parkour, imao je borbu, imao je otvoren grad za istraživanje, a glavni trik mu je bio korištenje moderne tehnologije i hakiranje. Nakon nekog vremena pokušavanja prilagodbe franšizi Driver, donesena je odluka da se napravi novi IP.
Drugi izvor, jedan od bivših zaposlenika Ubisofta, rekao je da je mala prodaja Driver: San Francisca također pridonijela kreiranju Watch Dogsa kao nove franšize:
Učinili su svoje i uvjerili su Yvesa Guillemota, izvršnog direktora Ubisofta, da može imati svoj ‘vlastiti GTA’ umjesto slabo prodavanog Drivera.
Još 2013. godine, predsjednik Ubisofta za Sjevernu Ameriku Laurent Detoc je spomenuo da je grafički engine Watch Dogsa izvorno izgrađen za Driver.