Autori Among Usa pričaju o pritisku izdavanja igre na Xbox i PlayStation
Among Us je igra čija je popularnost iz dana u dan sve veća, što je još veći uspjeh kada se uzme u obzir da je Innersloth još uvijek indie studio sastavljen od najviše 10 ljudi. S milijunima svakodnevnih korisnika, neprestano rastućom publikom i budućim dolaskom na Xbox i PlayStation, njegovi tvorci imaju puno posla pred sobom.
U nedavnom intervjuu s YouTuberom Anthonyjem Padillom, Amy Liu, jedna od umjetnica u Innerslothu, govorila je o tome koliko su se ona i njezin tim osjećali umorno nakon masovnog porasta igrača. Liu je čak rekla da je “Among Us postao njen život”, prateći monstruozan uspjeh igre i pritisak da se ista izbaci na više konzola.
Among Us je postao viralan i rekla sam:” U redu, ovo je moj život sada. ” Pritisak da se stvari rade brzo bio je vrlo velik. Od rujna do prosinca razgovarali smo s Xboxom i PlayStationom. Pokušavali su dovesti Among Us na ove platforme, proces koji obično traje između šest mjeseci i godinu dana. Rekli smo, ” Tri mjeseca. Pokušajmo.
Among Us popularnost je započela sa pandemijom prošle godine. Zapravo, igra je objavljena od 2018. godine, ali tek kad su je neki streameri i YouTuberi počeli live streamati, popularnost joj se vinula u nebo. Trenutno je dostupan na Switchu, PC-u, mobilnim uređajima Game Pass-u za PC. U budućnosti će doći na Xbox i PlayStation konzole.