Kako nadmudriti svoje neprijatelje u Horizon Forbidden Westu
Horizon Forbidden West, iako dolazi tek iduće godine, ima svako malo nove materijale koji održavaju hype za ovim nastavkom velike PlayStation ekskluzive. Nakon što su nas upoznali sa Aloy, i otkrili kako su napravili novi dizajn svijeta i nove Aloyine sposobnosti, Guerrilla otkriva detalje o aspektu borbe unutar igre i opasnostima koje očekuju Aloy.
Prvenstveno su igru na PlayStation Blogu ovoga puta u detalje predstavili Charles Perin, dizajner borbe i Richard Oud, direktor animacije u Guerrilla studiju.
Epski krajolici i ruševine “Zabranjenog Zapada” možda oduzimaju dah, ali opasnost vreba na svakom koraku. Aloyini neprijatelji, i ljudi i strojevi, u pono su većem broju ovdje nego u Horizon Zero Dawnu. Bilo da naiđe na konvoj teretnih strojeva i njihovih čuvara ili pak čopor Stalkera koji se skriva u šumi, žar borbe donijet će nove izazove, ali i prilike za preokret. Za tim u Guerrilli, jedan od ciljeva Horizon Forbidden Westa je značajno unaprjeđenje borbenog dizajna naspram Horizon Zero Dawna, te nastavljanje rada na principima slobode i izbora tijekom igranja.
“Aloy je pametna i okretna borkinja”, rekao je Charles Perin, dizajner borbe. “U Horizon Forbidden Westu, alati koji su joj na raspolaganju generiraju široku lepezu taktika koje joj omogućuju da se bori s fizički jačim protivnicima – od potpuno oklopljenih ljudi do vrlo velikih strojeva.”
”Naše promjene u borbenom dizajnu ostale su vjerne Aloyinom identitetu. Prvo, željeli smo dodati dodatnu dubinu igrivosti i povećati ograničenje vještina za igrače, kroz vještine kao što su melee combo i Valor Surges. Igrači/ice koji/e provedu neko vrijeme usavršavajući svoje borbene vještine pronaći će neke učinkovite i elegantne načine za uklanjanje svojih neprijatelja. Drugo, željeli smo zadovoljiti različite stilove igre i stvarno se usredotočiti na slobodu izbora. Kroz novo oružje i odjeću, koja se može nadograditi na radnom stolu, igrači mogu prilagoditi svoje taktike. Konačno, željeli smo dizajnirati izazovne neprijatelje koji potiču igrače da koriste sve svoje sposobnosti i vještine. Cijeli novi set strojeva kao i napredni ljudski neprijatelji držat će igrače na nogama tijekom cijele igre!”
“Bilo nam je važno da igrači imaju osjećaj da je Aloy napredovala u svojim vještinama i samopouzdanju zahvaljujući svojim avanturama u Horizon Zero Dawnu i Frozen Wildsu” – tvrdi Richard Oud, direktor animacije igranja u Guerrilli te nastavlja pričati o Aloyinim novim sposobnostima: “Stekla je puno iskustva i to se moralo pokazati u njezinim animacijama. Naš je cilj bio pokazati da je Aloy ugodnije obilazi svoje okruženje – naravno, ne gubeći iz vida činjenicu da je čovjek, pa joj stvari ne idu uvijek savršeno. Grapple mehanika je dobar primjer toga: ona je okretnija i snalažljivija, ali u isto vrijeme pokazujemo koliko se muči pri većim nagibima.”
AI tim je odigrao veliku ulogu u poboljšanju borbenog sustava, posebno kada je u pitanju povećanje razine izazova. Vodeći AI programer Arjen Beij rekao je kako su “Željeli da neprijatelji budu autentičniji kroz poboljšanje njihove fluidnosti i kontinuiteta kretanja, kao što je stvaranje neprijatelja (i suputnika) sposobnijima za prelazak preko neravnog terena. AI u Horizon Zero Dawnu već je podržao neke dinamičke promjene terena, ali smo to željeli unaprijediti dodavanjem skakanja i penjanja kao sustavnog dijela njihovog ponašanja. Dok igrate igru, AI će tražiti mogućnosti za prečace”.
“Još jedan primjer je da je više strojeva sada sposobno plivati i imaju sposobnost ronjenja i jurnjave Aloy pod vodom. Neprijatelji amfibiji također mogu koristiti skokove za ulazak i izlazak iz vode, pa ako nemate sreće oni će to kombinirati s napadom.”
Aloy se ne susreće samo s mnogim prijetećim strojevima, nego se također mora suočiti s povećanim brojem ljudskih neprijatelja, na primjer s Regallinim pobunjenicima, frakcijom plemena Tenakth. To je dovelo do toga da se Guerrilla usredotočila na dublji borbeni sustav za susrete s ljudima, uključujući nove neprijateljske klase s vlastitim borbenim ponašanjem i funkcijama.
Tim u Guerrilli zadužen za mehaniku borbe dodao je zgodnu novu značajku kako bi se prebacivanje između borbe na daljinu i bliske borbe činilo još korisnijim. Rezonator nagrađuje igrače za korištenje comboa s kopljem: kad god Aloy napadne s njim, rezonator u njenom koplju skuplja nešto energije. Ova energija se može baciti na neprijatelja i kratko će se zadržati za njih. Ako ga ispalite strijelom prije nego što se rasprši, nanijet će ogromnu štetu! Ova mehanika stvara snažnu sinergiju između bliske borbe i borbe na daljinu, potičući igrače na nesmetani prijelaz između oboje.” – tvrdi Chales.
Horizon II: Forbidden West izlazi na Playstation 4 i 5 konzole 18. veljače, 2022.godine.
Ako želite saznati više o tome što možete očekivati u svijetu Horizon Forbidden Westa, posjetite PlayStation.Blog!