[GG Interview]: Gregory Fulton
Ekskluzivni intervju s Gregoryem Fultonom, glavnim dizajnerom nadolazećeg Fanstraticsa.
Gregory Fulton radio je na sad već davnim, ali legendarnim Heroes of Might and Magic, Command and Conquer i MechWarrior naslovima kao dizajner i tester.
Gregory Fulton trenutno je jako zaposlen čovjek. Dugo mu je trebalo da nam odgovori na postavljena pitanja, što je odmah obećao i očito je da je u potpunosti napustio svoj „low profile“ pristup u industriji. Cijeli proces nam je zakomplicirao Covid – 19 (a što nije zakomplicirao?), od kojeg je već drugi put obolio. Ponajviše smo pričali s njim o velikom idućem projektu, Fanstratics, o kojem smo već nešto pisali. No, sada idemo svakako u više detalja kako i zaslužuju svi fanovi HOMM igara. Po vlastitom priznanju, uživao je odgovarajući na naša pitanja, pa pročitajmo skupa.
Prvo, željeli bismo da nam opišete vašu nadolazeću igru u par rečenica.
Fanstratics je pravi spiritualni nasljednik igri Heroes of Might and Magic 3 (HOMM 3). Iako će biti različita, svatko tko je igrao HOMM 3 vidjet će je kao nešto poznato i duboko ukorijenjeno u suvremeno tržište videoigara.
Kako ćete pokušati doći do mlađe publike?
E, to je teško pitanje za odgovoriti! Većina turn-based strategija ima strmu krivulju učenja, a to često obeshrabri nove igrače. Kako bismo ih potakli da ulože svoje vrijeme u igru, najbolje što mi developeri možemo napraviti jest predstaviti artwork i glazbu. Ako igra izgleda lijepo i lijepo zvuči… vjerujem da će joj igrači će dati šansu. U vrijeme igara na kovanice ovo se zvalo „attract mode“.
Dajemo sve od sebe da Fanstrastics bude… na prvi pogled…prekrasna, privlačna igra i da vas poziva da se uključite. Nadam se, ako igrači provedu malo vremena s njom, vidjet će da im može dati puno toga za uzvrat i da će nastaviti „kopati dublje“.
HOMM ima veliku bazu fanova u Središnjoj i Istočnoj Europi. Planirate li lokalizirane verzije?
Moj je plan da izdamo što je moguće više lokaliziranih verzija igre, s prioritetom na Srednju Europu, Istočnu Europu i Rusiju.
Koliko ljudi trenutno s vama radi na igri?
Molim vas da shvatite kako smo u ovoj fazi još uvijek zapravo indie-projekt. Ljudi dolaze i odlaze, ali imamo troje ljudi koji decidirano rade na dizajnu, programiranju i artworku. Sljedeće godine, kako bi smo došli u crowdfunding fazu, planiram uključiti još nekoliko ljudi u developmentu. Ako se ta faza pokaže uspješnom, okupit ćemo cijeli tim.
Hoće li gradovi u igri imati unutrašnji pregled („townscape“)? Mnoge ih suvremene turn based strategije nemaju, a svi se sjećamo predivne umjetnosti prikazane u gradovima u HOMM 3, kao i „leteće“ kamere u HOMM 5. Posljednji nastavak ovog serijala nije imao pregled grada, ali su ga u kasnijim verzijama igre dodali.
Za mene je „townscape“ bio jedan od dijelova HOMM 3 u kojima sam najviše uživao, i neugodno sam iznenađen kada ga neke slične igre namjerno ispuštaju. U Fanstraticsima svaka će frakcija imati svoj jedinstveni „Townscape“.
Koliko će biti frakcija u igri i kojima od onih iz HOMM serijala su pandani?
Planirano je devet frakcija, a svaka ima slabašnu paralelu s nekom iz HOMM 3 igre, s jednim izuzetkom. Imajte na umu da je došlo do određenih promjena i prebacivanja među “rosterima“, a da su neke nanovo osmišljavane:
Fanstratics HOMM3
Stoutblud Tower
Allegiant Castle
Thornwood Rampart
Boggish Fortress
Chimeran N/A
Krasadox Stronghold
Necrotic Necropolis
Infernal Inferno
Zubhewen Dungeon
Jesu li planirane ekspanzije za igru ili ćete izdavati dio po dio preko DLC-a?
Ako Fanstratics bude uspješna… onda da… želim da igra se razvija i širi putem DLC-ova (nove frakcije, nove kampanje nove mape, „kozmetički uradci“ itd.).
Ako se ne varam, odlučili ste ne staviti editor mapa i generator random mapa u vašu „gold“ verziju igre i rekli ste da postoji mogućnost da se naknadno dodaju. Što vas je nagnalo na takav potez?
Ovo je bila greška s moje strane. Originalno, bila je ideja da ritam izlaženja oponaša onaj HOMM 3, ali sam se nekih stvari krivo prisjetio. Mislio sam da je editor mapa izdan tek sa ekspanzijom HOMM 3, Armageddon’s Blade, ali je jedan specifičan fan pristojno ukazao kako sam bio u krivu.
Dogodila se promjena, i u ovoj fazi je cilj objaviti editor mapa zajedno sa inicijalnom verzijom igre. Što se tiče generatora random mapa, on će biti objavljen nakon toga.
Postoji li datum izdavanja igre?
Iskreno, da je projekt u potpunosti financiran, mogao bih Vam dati uopćeni datum izdavanja igre, ali to jednostavno nije slučaj.
Mnogi se elementi moraju poklopiti kako bih mogao dati čvrsti vremenski okvir izdavanja, i postoji više prilika da stvari propadnu, nego da uspiju.
Što ako ključni ljudi napuste projekt?
Što ako crowdfunding kampanja ne bude uspješna?
Što ako se pandemija proširi zemaljskom kuglom?
Znam da fanovi ne žele čuti ovaj odgovor, ali najbolje što u ovoj fazi mogu reći je: „Pogledajte igre kao Bloodstained Ritual of the Night, Cuphead, Stardew Valley i Valheim. Otprilike biste trebali naći odgovor u kolektivnoj dužini razvoja.
Ako projekt postane uspješan, da li planirate proširivati univerzum dodavajući spin-off igre (kao npr. Might and Magic rpg igre, koje su doduše starije od Heroes of Might and Magic)?
Postoje bar još tri žanra igara koje bih htio isprobati. Ništa ne obećavam, ali Fanstratics RPG jedina je logična od tih mogućnosti na ovaj ili onaj način.
Za kraj, možete li nam objasniti kako je bilo raditi na igri Heroes of Might and Magic 3?
Razvoj HOMM 3 bio je relativno intenzivno 18 mjeseci dugo iskustvo, s skupinom dobrih timskih lidera koji nisu bili zadovoljni kako stvari stoje u New World Computingu. Žalosno je što sve nije potrajalo, ali s odmakom gledano nastojim zaboraviti negativne aspekte i razmišljati samo o pozitivnom rezultatu.