Assassin’s Creed Codename Hexe će ostaviti poseban trag u cijeloj franšizi
Među čak 11 Assassin’s Creed igara koje su trenutno u razvoju, vjerojatno najviše pažnje privlači ona koja se krije pod radnim nazivom Codename Hexe. Da, to je ona famozna Assassin’s Creed igra čija bi radnja trebala biti smještena u XVI stoljeće te bi se dobrim dijelom trebala baviti progonom vještica. Radi se o ostvarenju na kojem radi Ubisoft Montreal, a na čijem se čalu nalazi Clint Hocking, poznat po radu na igri Watch Dogs Legion. Assassin’s Creed: Codename Hexe bi trebala biti znatno drukčija i dosad najmračnija igra u serijalu, a prema dosadašnjim službenim i neslužbenim informacijama, trebala bi imati i određene horror elemente. Da se doista radi o drukčijoj igri iz ove franšize koja će zasigurno privući veliku pažnju, nagovijestile su i nove informacije sa LinkedIna, objavljene od strane Ubisoft Montrealove regruterke Yare Tabbare.
Naime, ona je putem LinkedIna objavila novi oglas za posao za poziciju senior gameplay animatora potrebnog za rad na igri Assassin’s Creed Codename Hexe, dodavši u sklopu oglasa kako će spomenuta igra sasvim sigurno ostaviti dubok i neizbrisiv trag u cijeloj franšizi.
Što zapravo to znači, trenutno nismo sigurni. No, prošli put kada su se iz Ubisofta na sličan način opisivali neku igru iz serijala bilo je prilikom promocije Assassin’s Creed Originsa, kada su u serijal po prvi put uvedeni RPG elementi i mehanike. Jesu li samo horror elementi taj novitet ili nas očekuje još nešto, još je rano za bilo kakve prognoze, no s obzirom na na setting igre, postoji realna šansa da ćemo u istoj vidjeti i novi ženski igrivi lik, a čak kruže i glasine da bi se igra mogla odvijati iz perspektive prvog lica.
Kako god, proći će još dosta vremena prije nego što bilo što službeno doznamo, budući da je Assassin’s Creed Codename Hexe, prema trenutno dostupnim informacijama, u planu tamo negdje za 2025. godinu, a možda čak i kasnije.