Star Wars: Battlefront Classic Collection lansiran je uz negativne recenzije igrača zbog problema sa serverima i bugovima
U vrijeme pisanja ovog teksta, Star Wars Battlefront Classic Collection ima većinski negativne recenzije igrača (5,878) zbog problema s kapacitetom servera, bugova, veličine preuzimanja od 74 GB i poteškoća u povezivanju. Cijena od 34,14€ također nije privlačna svima.
Originalni Star Wars: Battlefront naslovi Pandemic Studiosa iz 2000-ih godina bili su izuzetno dobro prihvaćeni prije dva desetljeća. Nudili su raznolike načine igranja kao što je multiplayer i kampanja za jednog igrača. Stoga su mnogi obožavatelji s nestrpljenjem iščekivali njihov povratak na moderne platforme putem novog remastera studija Aspyr.
Star Wars: Battlefront Classic Collection je nova kompilacija koja se sastoji od dviju originalnih Star Wars: Battlefront igara. Obe igre dolaze sa poboljšanim tehnikalijama i dodatnim sadržajem, pa tako Star Wars: Battlefront sadrži jednu bonus mapu (Jabba’s Palace), dok Star Wars Battlefront II ima čak četiri bonus mape (Bespin: Cloud City, Rhen Var: Harbor, Rhen Var: Citadel i Yavin 4: Arena).
If I had to guess, the AI-Upscaled Textures add the 50+ GB required, guessing all of these were uncompressed and just take up a bunch of space.
— seb (@sebbaku) March 14, 2024
Kao što je podijeljeno na platformi X, više od 10,000 igrača pokušalo je pristupiti Star Wars: Battlefront Classic Collectionu na dan izlaska, ali su bila dostupna samo tri multiplayer servera, svaki s kapacitetom od 64 igrača, što je ukupno 192 mjesta. Iako je ovo možda bilo prihvatljivo za igru iz 2004. godine, takav broj je izuzetno nizak u suvremenom gaming prostoru, nešto što je Aspyr trebao imati na umu prije izdanja.
Studio sa sjedištem u Teksasu kaže da trenutno radi na rješavanju nastale situacije. Prvo će poboljšati stabilnost servera, a zatim osigurati da se više ne pojave određena štekanja. Aspyr je zahvalio zajednici na povratnim informacijama i potaknuo ih da nastave slati izvještaje o svim greškama. Upitno je zašto su si uopće dozvolili da dođe do toga…
Moguće je da su samo developeri u stanju pružiti najbolje odgovore na pitanje tko je odgovoran za ovakve probleme i zašto su se uopće dogodili. Ipak, važno je zapitati se je li brza zarada uvijek trebala biti primarni motiv. Nadamo se da će Aspyr izvući pouke iz grešaka koje su napravili s Tomb Raider i Star Wars remasterima.