Prince of Persia: Sands of Time Remake prolazi kroz drastične izmjene
Prince of Persia: Sands of Time Remake je najavljen prije pune tri godine, no svi koji prate gaming scenu dobro su upoznati sa situacijom vezanom za spomenutu igru. Naime, nakon katastrofalnih reakcija na podjednako katastrofalni najavni trailer, Ubisoft je doslovno oduzeo igru iz ruku indijskih studija Ubisoft Pune i Ubisoft Mumbai i njen razvoj prebacio Ubisoft Montrealu. Nakon toga, uslijedio je poprilično dug period potpune medijske tišine, zbog koje su mnogi pomislili da je navedena igra možda i otkazana, ali iz Ubisofta su nam dali do znanja da to nije istina i da se razvoj igre odvija prema planu.
Da iz Ubisofta nisu lagali, potvrdio je i ugledni insider Tom Henderson koji je u svom novom izvještaju za Insider Gamer otkrio nekoliko važnih informacija. Naime, Henderson tvrdi da je vidio novu radnu verziju Prince of Persia: Sands of Time Remake te da se ista drastično razlikuje od inicijalne verzije igre.
Henderson tvrdi da je Ubisoft Montreal iznova započeo razvoj igre te da će se ista značajno razlikovati od ranije najavljene igre. Osim što će igra imati potpuno nove mehanike za parkour i borbu, dobit će i potpuno novi izgled koji više neće biti cartoonish kao u originalu, već znatno, znatno realističniji.
Druga značajna razlika u usporedbi sa inicijalnom verzijom remakea jeste ta da u ulozi glavnog protagonista, na žalost mnogih, ipak nećemo čuti glumca Yurija Lowenthala, koji je inače bio potvrđen kao “princ” u prvoj verziji remakea i traileru za istu. Zašto je Ubisoft odustao od ovog glumca, Henderson ovom prilikom nije otkrio.
Henderson je također naglasio da je iz prikazanog mogao zaključiti kako je Prince of Persia: Sands of Time Remake i dalje u ranom razvojnom stadiju, što znači da je i njegov izlazak još uvijek poprilično daleko. Hoćemo li možda vidjeti neki trailer ili doznati poneki službeni detalj tijekom ovogodišnjeg Ubisoft Forwarda, za sada nije poznato.