Image Alt

Kuvo TV

Rezultat Embracerovog restrukturiranja glasi – 4500 otkaza i 80 otkazanih projekata

Nedavno je švedski gigant Embracer Group objavio svoj financijski izvještaj za fiskalnu godinu koja je završila 31. ožujka 2024. Ovaj izvještaj detaljno opisuje program restrukturiranja kompanije i njezine planove za podjelu na tri odvojena subjekta i označava novo poglavlje za ovu opalu tvrtku.

Naime, prijavljen je neto prihod od 3,94 milijarde dolara za ovu godinu, što predstavlja povećanje od 12% u odnosu na prethodnu godinu. Međutim, unatoč rastu prihoda, Embracer je zabilježio neto gubitak od 1,7 milijardi dolara, što je u velikom kontrastu s neto profitom od 417 milijuna dolara iz prethodne godine. Značajan dio ovog gubitka, 1,69 milijardi dolara, dogodio se samo u četvrtom tromjesečju, odnosno naglašava izazovan period za kompaniju.

Nova izdanja igara za PC i konzole bila su svijetla točka za Embracer, generirajući 392 milijuna dolara, što je povećanje od 44,6% u odnosu na prethodnu godinu. Ključne uspješnice uključuju Star Wars: Battlefront Classic Collection i South Park: Snow Day, koji su ispunili očekivanja. Tomb Raider 1-3 Remastered je nadmašio očekivanja, dok je Alone in the Dark podbacio. Deep Rock Galactic: Survivor, s druge strane, nadmašio je očekivanja, pokazavši snažnu tržišnu privlačnost.

Prodaja naslova iz prošlih godina, iako još uvijek značajna, zabilježila je blagi pad, doprinoseći sa 647 milijuna dolara, što je pad od 3% u odnosu na prošlu godinu. U četvrtom tromjesečju, popularni naslovi kao što su Dead Island 2, SnowRunner, Star Trek Online i Remnant II bili su glavni pokretači prihoda.

Gledajući unaprijed, Embracer planira izdati više od 70 igara u fiskalnoj godini 2024/2025, uključujući visoko očekivane naslove kao što su Kingdom Come: Deliverance II i Killing Floor 3. S druge strane, što se tiče ključnih franšiza kompanije kao što su Darksiders, Dead Island, Deep Rock Galactic, Kingdom Come: Deliverance, Killing Floor, The Lord of the Rings, Metro, Remnant, Satisfactory, Tomb Raider i Wreckfest, očekuje se da će nastaviti rasti njihova popularnost.

Uz sve navedeno, treba naglasiti da je kompanija prošla kroz značajno restrukturiranje, s ukupnim troškovima restrukturiranja u iznosu od 317 milijuna dolara, od čega je 116 milijuna dolara nastalo samo u četvrtom tromjesečju. Ovo restrukturiranje rezultiralo je smanjenjem radne snage za više od 4500 zaposlenika, uključujući 1583 otkaza i približno 3000 zaposlenika koji su napustili kompaniju zbog dezinvesticija. Osim toga, otkazano je i 80 projekata tijekom tog vremena.

Embracerova strateška smjernica uključuje podjelu na tri javno kotirajuće kompanije, svaka s vlastitim alokacijama kapitala i strategijama rasta o čemu smo pisali ranije ove godine. CEO Lars Wingefors naglasio je važnost poboljšanja novih izdanja i fokusiranja na proizvodnju visokokvalitetnih igara. On vjeruje da će ovo strateško preusmjeravanje poticati budući rast i profitabilnost.