[IGRALI SMO]: Project Tower
Project Tower je igra koja nije dobila priznanje koje zaslužuje tijekom Steam Next Festa. Koristeći najbolje značajke Unreal Enginea, ova igra obećava da će zadiviti igrače svojom predivnom grafikom, dobrim detaljima i prekrasnim svijetom. Međutim, unatoč impresivnim vizualima, igrivost se činila pomalo neuzbudljivom, s malo toga čemu se može radovati osim različitim transformacijama koje su dostupne. Ipak, Project Tower bi mogao biti dovoljno dobar da mu posvetite pažnju.
Ova igra iz trećeg lica kombinira shooter igranje s bullet hell elementima i jedinstvenom sposobnošću mijenjanja stvorenja. Zanimljivo je da bullet hell aspekt postaje očit tek kada počnete igrati. U igri igrate kao zatvorenik koji se bori protiv vanzemaljske vrste poznate kao Hiks. Da biste osvojili svoju slobodu, morate se popeti na toranj, te se suočiti s raznim izazovima, neprijateljima i bossevima na tom putu.
U početnom segmentu demoa, učite kako napadati pištoljem i mačem, izbjegavati napade (kotrljanjem) označene bljeskajućim crvenim svjetlima te sprintati. Osim toga, ciljanje može biti izazovno zbog brzog tempa akcije, jer su neprijatelji agresivni, a bossevi zahtijevaju konstantno kretanje. Međutim, aim assist pomaže ublažiti ove poteškoće.
Iako igrivost teče glatko, djeluje pomalo repetitivno. Manje neprijatelje možete brzo ubiti, jer rijetko imaju priliku napasti i imate puno streljiva na raspolaganju, što smanjuje potrebu za borbom na blizinu. Punjenje metaka je brzo i ključno, jer vam omogućuje da izbjegnete sukobe na blizinu i fokusirate se na pucanje ako se kojim slučajem nađete blizu neprijatelja. Veće neprijatelje možete izbjegavati, a s pametnim taktikama lako ih i nadigrati.
Igra također uključuje platformerske elemente, zahtijevajući od vas da skačete između stupova ili da čučnete i pretvorite se u crva kako bi došli do različitih područja. Upravo je najintrigantnija značajka sposobnost mijenjanja oblika, koja vam omogućuje da se pretvorite u razna stvorenja i objekte za borbu ili rješavanje zagonetki. Zagonetke, koje podsjećaju na one iz igre The Talos Principle 2, uključuju pretvaranje u lasersku zraku za pomicanje većih platformi. Ova mehanika otvara mnoge mogućnosti, iako demo nije u potpunosti prikazao njegov potencijal.
Ovisi kakav PC imate, igra može raditi glatko na najvećim postavkama, bez zastajkivanja, pada fpsa ili zamrzavanja, ali isto tako postoji mogućnost da neće raditi kako spada. Grafika je predivna i nevjerojatno je da samo tim od četiri osobe u Yummy Gamesu može stvoriti nešto ovakvo. Nažalost, animacije neprijatelja su osrednje, zbog čega stvorenja izgledaju poput beživotnih robota. Međutim, CGI scene su dobro izvedene, a glasovna gluma je na razini.
Zaključno, Project Tower ima puno potencijala, posebno sa svojim uzbudljivim borbama protiv bosseva koje uključuju puno kotrljanja, pucanja i pametnog igranja. Iako su neki aspekti igre već impresivni, nadamo da će puna verzija unaprijediti druge značajke.
Igru možete pronaći na Steamu, a službeno bi trebala izaći u četvrtom kvartalu ove godine, što daje dovoljno vremena developerima da je dovrše.