Image Alt

Kuvo TV

Bili smo na predstavljanju obećavajuće deck-builder i narativne igre Crown Gambit

Indie igre ponekad iznenade zanimljivim kombinacijama žanrova, a upravo to nudi i Crown Gambit. Ovaj naslov spaja narativno pripovijedanje, prikupljanje karata i gradnju špilova, taktičke borbe, te detaljno razvijene likove. Igra prati tri paladina koji putuju kroz kraljevstvo pred kolapsom. Na prezentaciji su nas kroz igru proveli developeri studija Wild Wits, François i Gobert, te su nam kroz sat vremena gameplaya objasnili što sve možemo očekivati.

Radnja se odvija u kraljevstvu Meodred, gdje je nekoć stabilna politička ravnoteža narušena. Kraljevstvo je zahvaćeno krizom, dok se brojne frakcije bore za prijestolje. Još je gore što mračne sile, čini se, manipuliraju događajima iz sjene. U tom kaosu, igrači preuzimaju kontrolu nad Alizom, Haelom i Rollom, paladinima opremljenim moćnim nasljednim relikvijama.

Središnji fokus igre je na narativu. Naše odluke značajno utječu na tijek priče, koja uključuje preko 200 tisuća riječi teksta. Primjerice, možete birati hoćete li napasti stanovnike ribarskog sela ili ih ostaviti na miru, ili kako postupiti sa slomljenim artefaktom iz kojeg se budi moćno čudovište. Dodatno, protagonisti ponekad mogu donijeti odluke umjesto vas i time promijeniti tijek događaja. Iako igra ne ide prema ekstremnoj brutalnosti, obećava mračan i jedinstven svijet koji vrijedi istražiti.

Crown Gambit nudi taktički sustav borbe temeljen na potezima. Svaki od paladina ima svoj stil borbe: Aliza je mačevalka, Hael svećenik s buzdovanom, a Rollo je tenk koji koristi sidro kao oružje. Svaki potez u borbi ima svoju svrhu, bilo da je riječ o kretanju ili korištenju posebnih vještina kako biste nadmudrili neprijatelje. Iako ćete se ponekad suočiti s brojnijim neprijateljima, tu je moć zvana Ancestral Grace, koja omogućuje snažne napade, ali s cijenom. Što više koristite ovu božansku moć, to ona negativnije utječe na vaše likove, pa možete izgubiti kontrolu nad njima i dijaloškim odlukama.

Vizualni stil igre također je impresivan. Sve je ručno crtano i animirano unutar karata, što stvara osjećaj kao da igrate neku tabletop igru s vrlo živim likovima. Protivnici variraju od običnih vitezova do mističnih zvijeri, a sve je obavijeno mračnom atmosferom i srednjovjekovnom glazbom, inspiriranom keltskim i bretonskim folklorom.

Igra nudi tri razine težine. Story Mode je za one koji žele uživati u priči bez previše taktičkih izazova, dok Paladin Mode povećava težinu neprijatelja. Izgradnja špilova teče prirodno, a moći ćete birati vještine koje vam najviše odgovaraju. Uz to, očekuju vas i razne mini igre, no te detalje nećemo otkrivati.

Crown Gambit izlazi sljedeće godine, a trenutno je u planu samo PC verzija, iako postoji mogućnost kasnijeg izdanja za konzole. Uz to, uskoro nas očekuje i demo verzija, a njen datum izlaska bit će otkriven uskoro.