Image Alt

Kuvo TV

Gotovo 90% PlayStation igrača nema povjerenje u Hermena Hulsta na čelu PlayStationa

Afera “Concord” i dalje trese gaming scenu. Traže se krivci za ogromni komercijalni flop spomenute igre i istražuju se informacije koje se tiču stvarnog budžeta ovog hero shootera budući da najnovije neslužbene informacije govore da je produkcija Concorda koštala preko 400 milijuna dolara i da je pred Sonyjem ogromni gubitak. Nema sumnje da će netko morati odgovarati za katastrofalne odluke koje su dovele do povlačenja spomenute igre iz prodaje samo dva tjedna nakon njenog izlaska. Najizgledniji kandidat za “sistematski masakr” koji će vrlo vjerojatno uslijediti, bit će sam Firewalk Studios koji bi u najgorem slučaju mogao biti u potpunosti ugašen. Međutim, posljednjih dana kruže priče koje otkrivaju jednog od najvećih krivaca, koji je nadobudnoj ekipi iz Firewalk Studiosa sve vrijeme davao vjetar u leđa, a u pitanju je ni manje ni više nego ključni čovjek PlayStationa, Hermen Hulst.

Bivši šef Guerrilla Gamesa i Worldwide Studiosa navodno je bio toliko oduševljen Concordom, koji je za vrijeme alpha faze bio u katastrofalnom stanju. U to vrijeme, već je u igru bilo “ulupano” preko 200 milijuna dolara, nakon čega je Hulst dodatno odriješio kesu i odobrio dodatnih 200 milijuna dolara za razvoj, iako je već tada bilo jasno da će igra biti promašaj epskih proporcija. Epilog cijele priče dobro je poznat, a zbog svega navedenog, mnogi su počeli sumnjati u Hulstove odluke i sposobnost da izvede PlayStation na pravi put, nakon brojnih upitnih odluka Jima Ryana.

Da Hulst baš i ne uživa povjerenje fanova i igrača općenito, najbolje potvrđuje mini-anketa koju je putem društvene mreže X objavio poznati insider Pyo. On je u anketi pitao svoje followere imaju li povjerenje u Hermena Hulsta na čelu PlayStationa, pri čemu je 90% od preko 17.000 ispitanika odgovorilo sa “ne”.

Misle li slično i u Sonyju i hoće li i Hulst snositi određene sankcije zbog propasti Concorda, tek ćemo vidjeti, no velika je vjerojatnoća da će njegova sudbina ovisiti od predstojećih first party ekskluziva najvećih Sonyjevih studija.