Zašto je Krafton spasio japanski studio Tango Gameworks?
Južnokorejski izdavač Krafton postao je neočekivani spasitelj japanskog studija Tango Gameworks. Nakon što je Microsoft iznenada odlučio zatvoriti Tango Gameworks ranije ove godine, Krafton je u kolovozu uskočio kako bi kupio studio i spasio ga od gašenja. Ovaj rijetki potez u industriji videoigara vratio je većinu zaposlenika Tanga i osigurao opstanak njihovog popularnog hita, Hi-Fi Rush.
Tango Gameworks sada je dio Kraftonovog rastućeg portfelja, koji već uključuje nekoliko studija među kojima su i PUBG Studios, Bluehole Studio i Striking Distance Studios. Ova akvizicija označava Kraftonov prvi značajan ulazak na japansko tržište, signalizirajući njihovu namjeru da se dodatno prošire na nova područja.
Kada je Tango Gameworks bio suočen s zatvaranjem, Krafton je brzo reagirao. Maria Park, voditeljica razvoja korporacije u Kraftonu, podijelila je u intervjuu za GamesIndustry.biz da je njezin tim odmah otputovao u Tokio nakon što su čuli vijesti. Krafton je prepoznao da Tango ima snažnu povijest kreativnosti i inovacija, unatoč odlasku njihovog legendarnog osnivača, Shinjija Mikamija. Krafton je vjerovao da će kolektivni talent studija omogućiti njegov daljnji napredak.
Akvizicija nije bila tipična, jer je Tango već bio u procesu gašenja operacija. Umjesto toga, Krafton je ponovo zaposlio većinu osoblja, a više od 70 zaposlenika iz originalnog tima pridružilo se Kraftonu. Tvrtka planira popuniti dodatne pozicije kako bi do početka sljedeće godine tim narastao na oko 100 ljudi. Tango je već radio na nastavku Hi-Fi Rusha kada je Krafton preuzeo kontrolu, nastavit će razvijati ovaj IP, te istražiti nove kreativne smjerove, dok će zadržati visoke standarde originala.
Ova akvizicija označava Kraftonov prvi veliki korak na japanskom tržištu videoigara. Park je izjavila da Krafton već godinu dana istražuje prilike u Japanu, osobito tražeći male i srednje velike studije s strašću za stvaranje originalnih naslova. Kupnja Tanga dio je šire strategije pronalaženja talentiranih timova s kreativnom vizijom, a ne samo fokusiranja na velike studije s AAA naslovima.
Park je naglasila da Krafton neće ometati viziju studija, već će pružiti potrebne resurse i podršku za njihov napredak. To uključuje korištenje Kraftonove stručnosti u multiplayer i live-service igrama, što bi moglo otvoriti nove mogućnosti za buduće projekte Tanga, uključujući razvoj online multiplayer igara.