Treba li se The Elder Scrolls 6 ugledati na Baldur’s Gate 3?
Baldur’s Gate 3 je postao najveći gaming hit u posljednjih godinu dana. Ovaj RPG inspiriran Dungeons & Dragonsom, koji je razvio Larian Studios, promijenio je izgled RPG žanra za mnoge developere. Dok je The Elder Scrolls 6 još uvijek u razvoju, mnogi aludiraju da Bethesda možda potraži inspiraciju u Baldur’s Gateu 3. Međutim, bivši developer iz Bethesde upozorava da kopiranje Larianovog stila nije lak prečac do uspjeha.
Možda je i za očekivati, ali Bethesda preispituje svoj pristup razvoju igara nakon pomiješanih reakcija na Starfield i njegov DLC. Naime, mogli bi biti u iskušenju da promijene svoj dizajn likova i strategije izgradnje svijeta zbog uspjeha koji je ostvario Baldur’s Gate 3.
Bruce Nesmith, koji je radio na Morrowindu i Falloutu, objašnjava da je Baldur’s Gate 3 jedinstven jer se strogo pridržava Dungeons & Dragons pravila. Vjeruje da se igre iz Bethesde fokusiraju na pojednostavljivanje RPG-ova, udaljavajući se od složenih listova likova. Skyrim to donekle i ilustrira, sa svojim korisnički dizajnom koji omogućava igračima da uživaju u igri bez ometanja.
Međutim, dok se Bethesda priprema za The Elder Scrolls 6, suočava se s izazovom ispunjavanja modernih očekivanja igrača. Starfield je pokazao potrebu za promjenom i nije jasno hoće li studio usvojiti detaljnije sustave korištene u Baldur’s Gateu 3.