Sony Interactive Entertainment zatvara Firewalk Studios koji stoje iza Concorda
Sony Interactive Entertainment (SIE) najavio je zatvaranje svojih studija Neon Koi i Firewalk Studios. Kao rezultat toga, mobilna akcijska igra Neon Koija prestat će s razvojem, dok će Concord, igra Firewalk Studiosa koja je uklonjena s tržišta samo dva tjedna nakon izlaska, trajno prestati s radom.
SIE će surađivati s pogođenim zaposlenicima u ovim studijima kako bi im, gdje god je moguće, omogućio zaposlenje unutar globalne mreže PlayStation Studija.
Poruka Hermena Hulsta, direktora Sony Interactive Studio Business Groupa:
“Kontinuirano ocjenjujemo naš portfelj igara i status naših projekata kako bismo osigurali usklađenost s našim kratkoročnim i dugoročnim poslovnim prioritetima. Kao dio naših napora da ojačamo poslovanje SIE-a, donijeli smo tešku odluku vezanu uz dva naša studija – Neon Koi i Firewalk Studios. Iako su širenje izvan PlayStation uređaja i kreiranje zanimljivih online iskustava važni fokusi, potrebno je strateški odabrati igre koje razvijamo i prepoznati kada one ne ispunjavaju očekivanja igrača. Mobilni segment i dalje ostaje prioritet, ali kako bismo uspjeli, moramo se koncentrirati na naslove koji su usklađeni s naslijeđem PlayStation Studiosa i koji mogu dosegnuti više igrača globalno.
S ovim revidiranim pristupom, Neon Koi će se zatvoriti, a njihov mobilni akcijski naslov neće napredovati dalje. Želim izraziti svoju zahvalnost svima u Neon Koiju za njihov naporan rad i strast za inovacijom. Što se tiče Firewalka, iako je Concord imao neke izvanredne aspekte, igra nije privukla dovoljno igrača, zbog čega smo je povukli s tržišta. Nakon što smo razmotrili sve opcije, odlučili smo trajno ugasiti igru i zatvoriti studio. Zahvaljujem svima u Firewalku na njihovoj vještini, kreativnosti i predanosti.
Iako se danas suočavamo s teškim odlukama, vjerujem da gradimo snažnu organizaciju koja će igračima donositi nezaboravna iskustva. Hvala vam na vašoj podršci.”
Ovaj potez odražava stratešku prilagodbu Sony Interactive Entertainmenta koja je usmjerena na usklađivanje razvojnih inicijativa s prioritetima tržišta i očekivanjima igrača u dinamičnom segmentu igara. A, moglo bi se nadodati, možda i odražava strategiju donošenja pametnijih odluka. Astro Bot je svakako potez u pravom smjeru.