Image Alt

Kuvo TV

Warren Spector je otkrio nove detalje o svojoj online multiplayer igri Thick as Thieves

Tijekom Game Developers Conferencea 2024, Warren Spector, suosnivač studija OtherSide Entertainment, izjavio je kako je online multiplayer budućnost immersive sim igara. Poznate po mehanikama izbora vođenih igračem i otvorenim okruženjima, immersive sim igre tradicionalno su bile singleplayer karaktera. Međutim, novi projekt studija OtherSide Entertainment, Thick as Thieves, nastoji dokazati da multiplayer može koegzistirati s temeljnim načelima ovog žanra.

Nedavno predstavljen na The Game Awards događaju, Thick as Thieves donosi kompetitivno iskustvo usredotočeno na stealth, strategiju i dinamičnu interakciju igrača. Smještena u svijet akcije lopova protiv lopova, igra uvodi sustav “zajedničkih zadataka” koji sve igrače vežu za jedan cilj. Gameplay se fokusira na natjecanje, a ne na izravnu borbu, odnosno igrači mogu izvoditi zasjede kako bi stekli prednost ili kreativno nadmudrili druge kako bi ukrali nagradu.

Sustav tragova dodatno pojačava ovu dinamiku pružajući nasumične naznake o lokacijama blaga. Ovi se tragovi mijenjaju pri svakom igranju, što osigurava da se igrači ne mogu osloniti na memoriju ili pamćenje. U demou su developeri prikazali kako ovaj sustav održava ravnotežu između iskusnih i novih igrača, potičući istraživanje i improvizaciju umjesto forsiranja taktika ili ponavljajućih pristupa.

Spector je naglasio nepredvidivu prirodu razvoja igara kao što su Thick as Thieves. Objasnio je kako se osnovna petlja igranja razvijala tijekom produkcije, dok je tim usavršavao ideje kroz testiranje. Na primjer, sustav tragova prošao je kroz više iteracija kako bi bio funkcionalan i zanimljiv. Ova fleksibilnost odražava duh imerzivnih sim igara, gdje uspjeh često dolazi iz eksperimentiranja i neočekivanih rješenja.

Igra bi trebala stići 2026. godine, a bit će dostupna za PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S.