Xbox od ove godine u potpunosti u multiplatform vodama, politiku bi mogao promijeniti i Sony
Velike promjene događaju se u svijetu videoigara jer najveće tvrtke u tom svijetu, poput Microsofta i Sonyja napuštaju praksu ekskluzivnih igara i fokusiraju se na izdavanje naslova na različitim platformama. Cilj je dosegnuti više igrača i nositi se s rastućim troškovima razvoja igara, što je već vidljivo sa raznim odustajanjima od ekskluzivnosti, izdavanju igara na Steam i slično. A uskoro bi ta strategija trebala postati još jača i jasnija.
Insider gaming industrije, poznati nam Jason Schreier, predviđa da će Xbox ove godine u potpunosti usvojiti ovaj multiplatformski pristup, a PlayStation bi mogao ubrzo slijediti njihov primjer. U svom članku na Bloombergu, Schreier ističe kako ekskluzivni naslovi postaju sve manje relevantni zbog rastućih troškova razvoja igara:
“Razvoj igara postaje preskup, publika konzola ne raste dovoljno brzo, a ignoriranje platformi poput Steama znači gubitak velikog dijela tržišta. Ove godine, vjerujem da ćemo vidjeti kako Xbox postaje potpuno multiplatformski, dok će se PlayStation sve više približavati tom modelu.”
Razvoj visokokvalitetnih igara postaje sve skuplji, a ograničenje na samo jednu konzolu smanjuje potencijalnu zaradu. Izdavanjem igara na više platformi, kompanije mogu dosegnuti veći broj igrača i povećati profit. Sony je već počeo izdavati igre na PC-u koje su nekad bile ekskluzivne za PlayStation. S druge strane, čini se da je Xbox potpuno predan svojoj multiplatformskoj strategiji. Indiana Jones and the Great Circle bit će prvi Xbox naslov koji će kasnije ove godine biti objavljen i za PlayStation.
Ostaje pitanje, što će biti sa Nintendom? Kod njih, čini se, neće još biti promjena. Schreier sugerira da će se Nintendo i dalje fokusirati na ekskluzivne igre, no nije jasno koliko dugo će to biti održivo.