Image Alt

Kuvo TV

Predstavljen je The Blood of Dawnwalker, mračni akcijski RPG kojeg nam spremaju bivši članovi CD Projekt RED-a

Kao što je krajem prošle godine i najavio, razvojni tim Rebel Wolves, kojeg inače čine bivši zaposlenici CD Projekt RED-a, konačno razotkrio svoju prvu igru, mračni akcijski RPG The Blood of Dawnwalker, koji pomalo i podsjeća na the Witchera, ali i donosi dosta toga novog i originalnog.

U The Blood of Dawnwalker, koji inače predstavlja prvi dio potpuno nove RPG sage, igrači će se susresti s mračnim fantasy svijetom 14. stoljeća prepunim vampira i krvavih sukoba. U pitanju je single player RPG iz trećeg lica koji je u razvoju više od dvije godine, a kako smo doznali, Rebel Wolves igru razvija u Unreal Engineu 5. Na igri rade bivši redatelj igre The Witcher III: Wild Hunt, Konrad Tomaszkiewicz, i bivši direktor questova za The Witcher III: Wild Hunt i Cyberpunk 2077, Mateusz Tomaszkiewicz.

Kao što smo već spomenuli, radnja igre smještena je u Europu 14. stoljeća, gdje krvavi sukobi haraju zemljom, a Crna Smrt odnosi stotine života. U trenutku slabosti ljudske populacije, vampiri u Vale Sangori, zaboravljenom kutku Karpata, izlaze iz sjene kako bi svrgnuli feudalne gospodare i preuzeli moć koja im je uskraćena stoljećima. Legende postaju stvarnost, a povijest kakvu poznajemo više nikada neće biti ista. Igrači preuzimaju ulogu Coena, mladog čovjeka koji je postao Dawnwalker – biće na granici između svijeta dana i noći. Coen nije potpuno čovjek niti potpuno vampir, a ima 30 dana i noći da spasi svoju obitelj ili se osveti svom stvoritelju i uništi sve koji mu stanu na put.

Rebel Wolves je stvorio svijet u kojem noć i dan imaju različite uloge, čineći svako igranje jedinstvenim i neponovljivom, a tome doprinosi i činjenica da je naša avantura vremenski ograničena na 30 dana i 30 noći, što nadalje znači da tijekom jednog igranja nećemo moći odigrati sve questove i vidjeti cijelu priču.

Konrad Tomaszkiewicz, redatelj igre i suosnivač Rebel Wolvesa, izjavio je kako žele da igrači osjete osjećaj hitnosti u otvorenom svijetu igre, gdje je svaki trenutak bitan. “Postoje različiti pristupi spašavanja Coenove obitelji bez jasne podjele između glavnih i sporednih zadataka. Vi odlučujete kako ćete provesti svoje vrijeme,” rekao je Tomaszkiewicz. “Vrijeme je resurs, i s napretkom svake misije ono prolazi. Nemoguće je dovršiti sve priče i questove prije strašnog roka, što svako igranje čini jedinstvenim. To nazivamo narativnim sandboxom.

Igra nudi potpunu slobodu igranja, odraženu u Coenovoj prirodi Dawnwalkera. Ovisno o doba dana, igrači će imati različite vještine, sposobnosti i ishode priče. Moći će birati hoće li boriti za čovječanstvo ili prigrliti proklete moći? Također, jedna od ključnih mehanika igre je glad za krvlju, gdje igrači moraju hraniti svog lika kako bi preživjeli. Ako se Coen dugo ne hrani, može izgubiti kontrolu i pojesti svoje najbolje prijatelje.




The Blood of Dawnwalker je trenutno u razvoju za PlayStation 5, Xbox Series X/S i PC, a za njegovo izdavanje bit će zadužen Bandai Namco. Nažalost, za sada nije poznato kada bi se spomenuta igra mogla pojaviti u prodaji, no doznali smo da bismo njen premijerni gameplay prikaz trebali vidjeti nekada tijekom ljeta, vjerojatno na Summer Game Festu ili Gamescomu. Do novih detalja, tu je najavni trailer pa bacite oko.