Balatro je premašio brojku od pet milijuna prodanih primjeraka
Senzacija među indie igrama, roguelite kartaški hit Balatro, službeno je prešao magičnu granicu od pet milijuna prodanih primjeraka.
To znači da se prodaja spomenute igre udvostručila u usporedbi sa prodajnim rezultatima iz kolovoza, kada je Balatro bio na dva milijuna prodanih primjeraka. Od tada, igra je doživjela nevjerojatan porast popularnosti, ponajviše zahvaljujući lansiranju na mobilnim uređajima te osvojenim nagradama na prestižnoj The Game Awards manifestaciji u prosincu. Balatro je također postao dio Apple Arcade pretplatničkog servisa, ali broj igrača sa ovog servisa nije uključeni u ovih ukupnih pet milijuna prodanih primjeraka.
Vijest o ovom uspjehu podijeljena je na službenim društvenim mrežama Balatroa, gdje su autori igre pozvali svoje fanove da istraže i druge indie naslove. “Posljednjih nekoliko tjedana bilo je prilično ludo,” stoji u objavi. “Za sve vas koji ste otkrili Balatro nakon što ste ga vidjeli na The Game Awards, nadamo se da uživate u igri! Ako je ovo vaša prva indie igra, pokušajte stvoriti naviku igranja indie naslova. Ima sjajnih stvari vani!”
The last few weeks have been pretty wild.
To everyone who picked up Balatro after seeing it at @thegameawards, we hope you’re having an amazing time with it!
If this is your first time picking up an indie title, try to make it a habit!
There’s some amazing stuff out there! pic.twitter.com/ZnRpWnJlTW
— Balatro (@BalatroGame) January 21, 2025
Solo developer igre, poznat kao LocalThunk, početkom godine je objavio popis svojih omiljenih indie igara, a na vrhu tog popisa našao se hit Animal Well.
Balatro je lansiran u veljači prošle godine i dostupan je na platformama PC, Switch, PlayStation, Xbox i mobilnim uređajima. Na prošlogodišnjem The Game Awardsu osvojio je čak tri nagrade i to za najbolju mobilnu igru, najbolji debitantski indie naslov te najbolju indie igru. Dva mjeseca nakon dolaska na mobilne uređaje, otkriveno je kako je igra generirala gotovo 4.4 milijuna dolara samo na mobilnoj platformi.
LocalThunk, koji je želio ostati anoniman, u jednom je intervjuu priznao kako žali zbog uspjeha igre: “nemojte me krivo shvatiti, ovo mi je promijenilo život na mnogo nevjerojatnih načina. Izuzetno sam zahvalan. Ali ponekad mi nedostaje vrijeme kada je to bio samo hobi koji mi je punio baterije. Ponekad pomislim da bih možda bio sretniji da nikad nisam objavio ovu igru.’”