Image Alt

Kuvo TV

Scenarij za treći dio Final Fantasy VII Remake trilogije je i službeno dovršen

Scenarij za treći dio trilogije Final Fantasy 7 Remake je i službeno dovršen.

U razgovoru za Famitsu, povodom izlaska PC verzije Final Fantasy 7 Rebirtha, redatelj igre Naoki Hamaguchi i producent serijala Yoshinori Kitase potvrdili su status nadolazećeg nastavka. Kitase je izjavio da je “vrlo zadovoljan” dovršenim scenarijem i uvjeren da će završni dio zadovoljiti obožavatelje.

Hamaguchi je istaknuo da je razvoj trećeg nastavka započeo odmah nakon završetka rada na Rebirthu i napreduje prema planu, bez odgoda. Točan datum izlaska treće igre još uvijek nije poznat.

Kitase je dodao kako je kreativni direktor Tetsuya Nomura dobio zadatak (“domaći rad”) da remake projekt zaključi na način koji poštuje originalni Final Fantasy VII, ali također pruža novu razinu zadovoljstva koja nije bila prisutna u prvoj igri. Nomura je taj zadatak dovršio krajem 2024. godine. Kitase je zaključio: “Vrlo sam zadovoljan s time, tako da sam siguran da će i obožavatelji biti zadovoljni završnim poglavljem.”

U intervjuu su Hamaguchi i Kitase također razgovarali o sve većem značaju PC platforme, uzimajući u obzir povećanje broja igrača. Kitase je primijetio kako troškovi razvoja rastu, zbog čega je nužno isporučiti igre širem tržištu, što je u skladu s trenutnom multiplatformskom strategijom Square Enixa. Štoviše, našalio se kako je PC verzija prikladna za igranje u manjem prozoru kako bi igrači mogli paralelno tražiti strategije i prohode na internetu.

Hamaguchi je spomenuo kako su fanovi izrazili želju za dodavanjem PC značajki u PS5 verziju igre, poput mogućnosti ubrzavanja cutscena, što razvojni tim planira implementirati unutar tehničkih ograničenja PS5 konzole. Također je najavio mogućnost dodavanja New Game Plus modea u treću igru.

U drugom intervjuu za Automaton, Hamaguchi je komentirao važnost opcije za ubrzavanje cutscena, koja je povećala interes za Final Fantasy 7 Remake. “Danas mnogi ljudi gledaju videozapise i filmove dvostrukom brzinom. I ja osobno često koristim funkciju ubrzavanja jer nemam puno vremena. Mislim da smo u vremenu kada bismo trebali prepustiti korisnicima da sami odluče kakvo iskustvo žele imati.”

Na kraju, Hamaguchi je pojasnio komentar o odnosu između Clouda i Aerith. U prethodnom intervjuu za Inverse, njihovu je vezu opisao kao “sestrinsku”, no sada tvrdi da je to bio nesporazum. Izjavio je kako će odnosi među likovima biti prikazani isključivo kroz sadržaj igre. “Nitko neće službeno reći koga Cloud voli,” dodao je.

Final Fantasy 7 Rebirth danas izlazi na PC-u uz verifikaciju za Steam Deck.