
Phil Spencer: “Xbox će i dalje biti fokusiran na razvoj single player igara”

Live service igre postale su dominantan trend u gaming industriji, ali Xbox ne namjerava odustati od single player naslova.
Iako je tržište live service igara zasićeno, mnoge tvrtke i dalje ulažu u njih, često zanemarujući tradicionalne single player formate. No, Phil Spencer, izvršni direktor Xboxa, jasno je stavio do znanja da Microsoft ne namjerava napustiti single player igre, ističući kako ne želi da svaki naslov postane dio prezasićene live service scene.
Gostujući nedavno u XboxEra podcastu, Spencer je istaknuo kako Xbox i dalje stavlja naglasak na single player igre. On je podsjetio da su svi naslovi predstavljeni na nedavnom Developer Direct eventu bili single player igre, naglašavajući kako svaka od njih ima “početak, sredinu i kraj”.
“Ne želim da svaka igra postane live service. Neke priče jednostavno ne mogu biti ispričane na taj način,” rekao je Spencer. Iako je live service model postao dominantan u industriji, on smatra da neke priče zahtijevaju tradicionalniji pristup.
Spencer je također istaknuo važnost manjih, niskobudžetnih igara koje mogu postati iznenađujući hitovi. Kao primjer naveo je Grounded, igru koja je osvojila publiku svojom jedinstvenom koncepcijom. Također je spomenuo kako duge igre zahtijevaju puno vremena, dok naslovi poput Hellbladea pružaju kraće, ali intenzivnije iskustvo koje odgovara igračima s manje slobodnog vremena.
Microsoft je već najavio niz single player naslova koji će obraditi različite žanrove i publiku. Upravo je lansiran Avowed, a na redu su i dugo očekivani naslovi poput DOOM: The Dark Ages i Fable. Ovi projekti pokazuju kako Xbox ostaje posvećen raznovrsnosti u svojoj ponudi, ne prepuštajući se isključivo trendovima live service igara.
Dok gaming industrija nastavlja eksperimentirati s live service modelima, Xbox pokazuje da tradicionalne single player igre još uvijek imaju svoje mjesto. Spencerov stav je jasan – pripovijedanje i raznovrsnost ostaju ključni za budućnost gaminga.