
Bungie je glavni krivac za otkazivanje The Last of Us multiplayer igre

Prošlo je više od godinu dana otkako je Naughty Dog otkazao The Last of Us multiplayer igru. Sada, zahvaljujući nedavnom intervjuu bivšeg šefa PlayStation Studiosa, Shuheija Yoshide, saznajemo tko je imao ključnu ulogu u donošenju te odluke.
U ekskluzivnom Sacred Symbols+ podcastu, Yoshida je otkrio da je Bungie dao kritičan savjet Naughty Dogu, koji je za rezultat imao otkazivanje igre. Naime, Bungie je upozorio studio na izazove i resurse potrebne za održavanje live service igara, što je Naughty Dog navelo na razmišljanje.
“Bungie im je objasnio što je sve potrebno za izradu live service igre, a Naughty Dog je shvatio da to ne može ispuniti‘”, izjavio je Yoshida. Iako je projekt bio u razvoju godinama, studio je zaključio da nema kapaciteta za dugoročno održavanje takvog formata.
Yoshida, koji je igrao spomenutu igru više puta tijekom njenog razvoja, pohvalio je Naughty Dogov rad i istaknuo da je igra bila “stvarno odlična”. Međutim, unatoč entuzijazmu i želji studija da nastavi s projektom, Bungiejeva analiza bila je presudna.
Otkazivanje The Last of Us multiplayer igre dio je šire strategije PlayStationa, koji je smanjio fokus na live service igre. Sony je prvobitno planirao lansirati više od 10 live service naslova do ožujka 2026. godine, ali je od tada otkazao nekoliko projekata, uključujući Concord te igre studija Bend i Bluepoint Games.
Naughty Dog je umjesto toga odlučio usredotočiti se na svoj nadolazeći single player projekt, znanstveno fantastičnu avanturu Intergalactic: The Heretic Prophet.
Iako je The Last of Us multiplayer igra otkazana, Yoshida je naglasio da je Naughty Dog uložio ogroman trud u projekt, a igra je bila blizu završetka. Međutim, izazovi vezani za live service model, uključujući potrebu za kontinuiranim ažuriranjima i podrškom, bili su preveliki za studio poznat po usredotočenosti na naraciju i single player iskustva.
Otkazivanje spomenute igre ostavilo je mnogefanove razočaranima, ali istovremeno je pokazalo kako se industrija mijenja, sve više naginjući prema održivim i dugoročnim modelima. Naughty Dogovo napuštanje live service formata možda je gubitak za multiplayer zajednicu, ali obećava nove, intrigantne priče u budućim single player naslovima ovog studija.