Image Alt

Kuvo TV

Razvojni programeri igre The Last of Us o stvaranju Clickera, HBO producenti o prilagodbi TLOU akcije

U drugom dijelu Naughty Dog serijala – Building The Last of Us, razvojni tim istražuje kreativni proces iza jednog od najpoznatijih The Last of Us neprijatelja – Clickersa. Razvojni programeri iz Naughty Doga i PlayStationa zaronili su u umjetnost, zvuk, animaciju i porijeklo oživljavanja Clickera u seriji The Last of Us, uključujući uvid u kultni zvuk Clickera, način na koji se Clickeri kreću i pogled na nikad prikazane crteže Clickera.

Osim toga, u 2. epizodi Building The Last of Us, Blooming Terror, izvršni producenti HBO-ove The Last of Us adaptacije, Neil Druckmann i Craig Mazin, raspravljaju o filozofiji koja stoji iza prilagodbe akcije iz igara u The Last of Us live-action verziju. Druckmann govori o svom televizijskom redateljskom debiju s drugom epizodom The Last of Us na HBO-u, a jedan od originalnih glasova Clickersa razmišlja o trajnom naslijeđu ovih neprijatelja dok debitiraju u akciji uživo.

Pročitajte cijeli post o izradi Clickersa na Naughty Dog ili PlayStation blogu.

Epizodu pogledajte ovdje.

The Last of Us Part I sada je dostupan na PlayStationu 5.

The Last of Us Part I bit će objavljen 3. ožujka na PC-u i dostupan je za kupnju unaprijed na Steamu i Epic Games Storeu.

The Last of Us emitira se na HBO-u i prenosi na HBO Maxu.