Image Alt

Kuvo TV

Paradox Interactive najavio je novu stratešku igru Millennia

Iako je bilo naznaka da nam sprema naslov sličan Civilization franšizi,  Paradox Interactive nas je iznenadio najavom svoje nove igre Millennia.

Millennia je nadolazeća strateška igra u kojoj ćemo voditi svoju naciju kroz period od tisuću godina. Očekuje nas napredak naše civilizacije kroz deset doba čovječanstva, od kamenog doba do bliske budućnosti, kao i otključavanje novih tehnologija i novih načina života. Očekuje se da će ova igra biti objavljena 2024. godine.

Kako je bilo otkriveno i ranije, Millenniu razvija C Prompt Games, američki studio kojim upravljaju veterani strateških igara Rob Fermier, Ian Fischer i Brian Sousa. Motivirani strašću za igrama sa dubokim i kompleksnim sustavima koje je moguće ponovno igrati, donose svoje iskustvo rada na mnogim slavnim real-time strateškim igrama, uključujući Age of Empires II, Age of Mythology, Starcraft II, kao i Orcs Must Die. Millennia će biti 4x turn-based igra, koja će spajati poznate karakteristike ovoga žanra sa svježim novim načinom igre kako bi igračima omogućila pisanje vlastitih priča.

Millennia će biti naslov sličan Civilization franšizi, gdje će različita ljudska doba imati vlastita pravila, vojske, zgrade, dobra i izazove. National Spiritsi će odlučivati po čemu će naša nacija biti poznata, dajući nam različite bonuse tijekom igranja. Igra će sadržavati i šest različitih domena koje će utjecati na fokus vaše nacije, a to su istraživanje, vlada, ratovanje, diplomacija, inženjerstvo i umjetnost.

Borba je temeljena na vojsci, a nakon sukoba možete pogledati kako se radnja odvija kroz Combat Viewer, gdje se bitke odvijaju i pružaju pojedinosti o tome kako različite vojske djeluju. Kao igrači morat ćemo određivati svoju ekonomiju, gdje ćemo morati prikupiti sirovine za preradu osnovnih dobara kao što su trupci ili željezo u građu, papir, knjige, poluge, alate ili oružje. Uz to, otkrivat ćemo prirodne znamenitosti, izgrađivati piramide, natjecati se u svemirskoj utrci, financirati ekspedicije, preživjeti bolesti, koristiti diplomaciju u svoju korist, pobjeđivati barbare, boriti se s izvanzemaljskim posjetiteljima, upravljati podvodnim gradovima i zračnim borbama, te ovladati mnoštvom drugih sadržaja s povijesnom tematikom.