Sony je odgodio polovicu svojih live service projekata, ali i dalje ostaje posvećen ovom modelu
Sony je srezao svoje planove za live service igre, objavivši da 6 od 12 projekata koji su u razvoju neće biti pušteni u prodaju do ožujka 2026., kako je prethodno planirano. Tvrtka je planirala lansirati dvanaestak naslova do kraja fiskalne 2025. godine , ali Hiroki Totoki iz Sonyja je u sastanku s investitorima potvrdio da su od tada smanjili svoje ambicije.
“Pokušavamo osigurati da ovi naslovi budu voljeni od strane igrača dugi niz godina”, objasnio je. “Od dvanaest naslova, šest naslova bit će objavljeno do kraja 2025. godine – to je naš trenutni plan. Što se tiče preostalih šest naslova, još uvijek radimo na tome. To je ukupan broj live service i multiplayer naslova i srednjoročno do dugoročno želimo poticati ovakve usluge, a to je nepromijenjena politika tvrtke. Nije da se držimo određenih naslova, već bi kvaliteta igre trebala biti najvažnija.”
Nakon akvizicije Bungieja, Sony je pozvao developera Destinyja da izvrši temeljitu reviziju svih Sonyevih planova vezanih za live service igre. To je rezultiralo smanjenjem troškova razvoja za prethodno najavljeni multiplayer The Last of Usa u Naughty Dogu, koja je navodno još uvijek u razvoju, iako kao dio mnogo manjeg tima.
Proizvođač nije baš bio otvoren u vezi svojih planova za live service, osim potvrđivanja broja naslova u razvoju. Znamo da Guerrilla radi na multiplayer verziji Horizona, a tvrtka je nedavno najavila i Fairgame$ i Concord na prezentaciji PlayStationa. London Studio također radi na novom online naslovu.
No, sudbina preostalih igara ostaje tajna, baš kao i većina Sonyevogplana. Sudeći prema komentarima Totokija, tvrtka ne odstupa od svoje predanosti live serviceu – zapravo, čini se da je udvostručuje, dajući ovim naslovima više vremena, ali i proračuna kako bi bili što kvalitetniji.