Image Alt

Kuvo TV

Insomniac se pouzdaje u razvoj Marvelovih igara više nego u svoje IP-eve

PlayStation je do sada bio uspješan sa svojim ekskluzivama. Osim što su uspješni kod kritike, naslovi poput God of Wara i The Last of Usa ostvaruju i značajne komercijalne uspjehe. Međutim, nisu sve doživjele tako ogroman uspjeh. Prema novim leakovima, Ratchet & Clank: Rift Apart bio je neuspjeh za PlayStation. To je najveći razlog zašto se Insomniac oslanja na Marvel igre i to je ujedno najveće obrazloženje ovotjednih leakova i planova vezanih za buduće Marvelove igre.

Kreator God of Wara, David Jaffe, objasnio je pristup Insomniaca. Studio je nedavno pogodio masivan ransomware, što je rezultiralo pojavljivanjem raznih informacija o budućim igrama, među kojima su i projekti vezani uz Venoma, Wolverinea i drugih Marvelovih junaka.

Mnogi tvrde da je Insomniac praktički postao “Marvelov developer” za Sony. Leakovi su također otkrili visoke troškove licenciranja, pokrenuvši pitanja o tome zašto Sony ne stvara originalne IP-naslove u zadnje vrijeme.

David Jaffe objasnio je da je rad s već postojećim IP-ovima poput Spider-Mana potpuno drugačija priča. Ukazao je na Ratchet & Clank: Rift Apart koji nije uspio prodati ni polovicu onoga što je Spider-Man 2 već prodao. Razlika je toliko velika da je Spider-Man 2 prodao 2.5 milijuna primjeraka odmah pri izlasku, nadmašujući prodaju Ratchet & Clank: Rift Aparta. Stoga, nema puno razloga za to da Insomniac istražuje originalne IP-ove.

Studio je potrošio 81 milijun dolara na Ratchet & Clank: Rift Apart. S druge strane, Spider-Man Remastered imao je pola proračuna, ali prodao je gotovo dvostruko više primjeraka. Sve je jasnije da je Insomniacova uloga kod Sonyja dosta jasna, a i da je budućnost Marvelovih igara i PlayStation ekskluziva dosta sigurna. Pitanje je hoće li komerciajlni uspjeh biti očekivani kada napokon te igre izađu.