Palworld je zaradio deset puta više od iznosa troškova izrade igre
Povećanje proračuna predstavlja najveći problem gaming industrije danas, prvenstveno za najveće naslove, ali neki od njih pokazuju da veliki proračuni nisu potrebni za profitabilne i uspješne igre . Tijekom ove godine, Palworld i Helldivers 2 su ti primjeri. Prema Pocket Pairu, Palworld je napravljen za samo 7 milijuna dolara, ali je zaradio milijarde jena profita.
U nedavno objavljenom intervjuu na Bloomberg stranici, izvršni direktor Pocketpaira, Takuro Mizobe, objasnio je buduće planove za Pocket Pair, uključujući planove za akviziciju. Također je otkrio da je trošak razvoja Palworlda bio manji od 1 milijarde jena, što je otprilike 6,7 milijuna dolara. Međutim, dobit igre nadmašila je ovaj iznos, premašivši proračun više od 10 puta.
Iako Mizobe nije potvrdio je li ovaj proračun uključivao troškove marketinga, značajno je niži od troškova velikih izdanja poput Skull and Bones, koji je imao proračun od 120 milijuna dolara. Unatoč tom proračunu, Skull and Bones nije uspio privući igrače, dok je Palworld uspio praktički odmah i uživa u popularnosti već neko vrijeme.
Da je Palworld imao sličan proračun, njegov uspjeh bi bio narušen zbog ograničene profitabilnosti. Međutim, kombinirajući ograničeni proračun s nevjerojatnim uspjehom, developerska ekipa Pocket Pair je stvorila jedno od najprofitabilnijih izdanja 2024. godine. Palworld je najveća third party igra trenutno na Game Passu i igra je preko 19 milijuna igrača u samo nekoliko mjeseci.
Očekuje se da će Palworld donijeti još veće profite Pocket Pairu u budućnosti. Tim također planira uskoro izdati igru na više platformi, vjerojatno je otvarajući za veliku korisničku bazu PS5 konzole.