Developeri CRPG-a Broken Roads priznali su da igra nije ispunila određena očekivanja
Postapokaliptični CRPG Broken Roads, smješten u australskoj divljini, sadrži više od 400.000 riječi dijaloga, kompleksnu priču koja zahtijeva donošenje teških odluka te novi pristup moralnom sustavu. Unatoč tome što je na ovoj igri radio izrazito iskusan tim koji vodi Colin McComb, poznat po radu na igrama kao što su Fallout 2, Planescape: Torment, Wasteland 2 i Torment: Tides of Numenera, ista nije najbolje prihvaćena.
Izlazak ove igre popratio je niz vrlo negativnih kritika i ocjena, kako od strane kritičara tako i igrača. Trenutno ima samo 49,74% pozitivnih recenzija, od kojih je 74 negativnih, odnosno na Steamu se nalazi ukupno 147 korisničkih recenzija. Dodatno, igra je dosegnula vrhunac od samo 570 istovremenih igrača, a na Metacriticu ima ocjenu 58, pri čemu je samo 32% recenzija pozitivno ocijenjeno.
We’ve loved watching the streams, engaging with you all and hearing about your positive experience with @BrokenRoadsGame. But we know that, overall, we’ve fallen short of player expectations in some key areas.
Our work on Broken Roads is far from over.https://t.co/Sd3YE9zGw7 pic.twitter.com/JQxCRw9YWi
— Drop Bear Bytes (@DropBearBytes) April 13, 2024
U nedavnoj objavi na X-u, Drop Bear Bytes, tim iza Broken Roadsa, priznao je da igra nije ispunila očekivanja u nekim ključnim područjima, te da se rad na usavršavanju igre nastavlja. U svrhu poboljšanja igre, studio je objavio roadmap koji detaljno opisuje različite promjene i nadogradnje koje će uskoro biti implementirane.
Unatoč tome što je igra bila odgođena nekoliko puta kako bi se poboljšala njezina kvaliteta, očito većina igrača smatra da je cijena od 33,99€ ipak malo prevelika za jedan ovako „nedovršen“ naslov.