Hideo Kojima je popričao o najvećem novitetu koji je donio sa Metal Gear serijalom
Poznati redatelj videoigara Hideo Kojima nedavno je razmišljao o serijalu Metal Gear i onome što smatra njenim najvećim pothvatom. Vjerovali ili ne, originalni Metal Gear nedavno je proslavio svoju 37. godišnjicu jer je igra izašla na MSX2 u Japanu u srpnju 1987. godine. Postala je prva igra u mnogo većoj sagi na kojoj je Kojima radio sve do 2015. godine, kada je napustio Konami. Unatoč tome što je sada odvojen od franšize samog Konamija koji imaju prava na serijal (pa tako sada kreću sa remakeom Snake Eatera), Kojima i dalje otvoreno govori o Metal Gearu i vjeruje da je prva igra bila utjecajna na više načina.
U nizu objava na platformi X, Kojima je odvojio vrijeme da se osvrne na Metal Gear i njen značaj. Kojima je istaknuo da je imao samo 23 godine kada je igra izašla, što je ustinu impresivan pothvat. Nadalje je rekao da je codec u Metal Gearu bio ključan kada je u pitanju pripovijedanje u ovakbim videoigrama, ali i općenito. Kojima je napomenuo da, iako je Metal Gear prvenstveno bio hvaljen zbog svog stealth gameplaya, upravo je codec možda i njegov najutjecajniji dio narativnog dizajna jer se isti element i danas nalazi u brojnim igrama.
“Metal Gear je bio prepun stvari koje su bile ispred svog vremena, ali najveći izum bio je uključivanje koncepta codeca u prenošenju priče igračima,” rekao je Kojima. “Štoviše, bio je interaktivan, omogućujući vam slanje i primanje komunikacija. Igra se kreće zajedno s igračem, pa kad se drama događa kada igrač nije prisutan (bez znanja igrača), osjećaji igrača se odvajaju. Ali s codecom, trenutna situacija igrača može se prikazati dok se istovremeno mogu nagovijestiti priča ili situacija drugih likova; identitet BOSS-a, izdaja lika, smrt člana tima i tako dalje mogu se istovremeno prikazati. Također može pomoći motivirati igrače i objasniti gameplay i pravila. Iako je samo stealth dio bio hvaljen, većina današnjih pucačkih igara također koristi ovaj trik s codecom, tj. prijemnikom.”
Metal Gear was packed with things that were ahead of its time, but the biggest invention was including the concept of a radio transceiver in the storytelling. Moreover, it was interactive, allowing you to send and receive comms. The game moves along with the player, so when the… https://t.co/el42pF5hIo pic.twitter.com/Lu0q47Dv0x
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) July 13, 2024
U ovom trenutku, Kojima još uvijek radi na nizu projekata koji uključuju Death Stranding 2: On the Beach i misteriozni OD. Također radi na spiritualnom nasljedniku serijala Metal Gear s PlayStationom pod nazivom Physint. Ovaj projekt je vjerojatno još daleko od izlaska jer je još uvijek u vrlo ranoj fazi. U međuvremenu, franšiza Metal Gear nastavlja se razvijati u Konamiju bez svog poznatog tvorca. Konkretno, novi remake trećeg unosa Metal Gear Solid serijala pod nazivom Metal Gear Delta: Snake Eater je u izradi i očekuje se da će biti lansiran negdje 2025. godine.