Firaxis se osvrće na Civilization VI kako bi oblikovao Civilization VII
Prošlo je osam godina otkako je izašao Civilization VI, ali kreativni direktor Firaxisa, Ed Beach, još uvijek razmišlja o tome što se moglo napraviti drugačije. Govoreći na ovogodišnjem Gamescomu, Beach je otkrio kako je studijev samokritički pristup utjecao na razvoj igre Civilization VII, čiji je izlazak zakazan za veljaču 2025. godine.
Iako je Civilization VI bio uspješan, Beach priznaje da dizajnerski tim na kraju nije bio potpuno zadovoljan. Fokusirali su se na prepoznavanje mana igre, posebno problema s tempom. Mnogi igrači nikada nisu završili partiju Civilizationa VI jer je trajala predugo — često 15 do 20 sati po igri, uz sve složenije zadatke upravljanja.
Kako bi to riješili, sa Civilizationom VII će uvesti novu strukturu koja razbija igru u tri različita “doba” ili poglavlja. To omogućava igračima da resetiraju i pojednostave igru dok napreduju, čineći ju lakšom za završavanje. Na primjer, faza istraživanja je ograničena u prvom dobu, nazvanom “Antičko doba,” gdje igrači mogu istraživati samo svoj početni kontinent.
Beach objašnjava da ova promjena zadržava zabavu ranog istraživanja dok je raspoređuje kroz cijelu igru. Dizajnerski tim također je slijedio “pravilo trećine,” balansirajući novi sadržaj, ažurirani sadržaj i poznati sadržaj kako bi inovirao igru bez preopterećivanja igrača.
Firaxis ima stotine developera koji rade na Civilizationu VII, osiguravajući da igra radi glatko na svim platformama. Cilj studija je učiti iz prošlih grešaka i stvoriti zanimljivije iskustvo koje će više igrača dovršiti.