Witchfire dokazuje da rizične odluke mogu donijeti uspjeh
Objavljivanje nove PC igre bez Steam verzije, i to u Early Accessu, može biti rizično, no mračni fantazijski FPS Witchfire je pokazao da takav pristup može biti itekako isplativ. Nakon godinu dana ekskluzivnosti na Epic Games Storeu, Witchfire je konačno stigao na Steam, a razvojni tim The Astronauts iznimno je zadovoljan postignutim rezultatima.
Adrian Chmielarz, suosnivač studija, podijelio je da je lansiranje na Steamu premašilo njihova očekivanja. Igra je ostvarila 91% pozitivnih korisničkih recenzija, uz preko 3.000 ukupnih recenzija, čime je osigurala financijsku stabilnost studija. Trenutno je na više od 1,1 milijun wishlistova, što jasno ukazuje na velik interes za buduće puno izdanje.
Osvrćući se na razdoblje ekskluzivnosti na Epicu, Chmielarz je istaknuo kako je to omogućilo timu da ostane neovisan i nastavi razvoj igre. Steam verzija sada donosi više sadržaja i poliranije iskustvo, iako je još uvijek u ranom pristupu. Također je potaknuo indie studije da razmotre sličan pristup, inspiriran uspjehom Supergianta s igrom Hades.
Pozitivne recenzije i podrška content kreatora udvostručili su broj igrača, dodatno potičući rast igre. Chmielarz je za kraj naglasio važnost slušanja igrača i učenja iz povratnih informacija kako bi nastavili poboljšavati Witchfire.